“Det är en bra produktifiering. Jag ser att jag når ut till min marknad.”
Povel Fagerström, Eminenta
“Det är en bra produktifiering. Jag ser att jag når ut till min marknad.”
Povel Fagerström, Eminenta
“Fastighetsmedia är bra på att produktifiera”
Povel Fagerström på Eminenta har alltid fokuserat på kärnverksamheten i sitt företag och därför har arbetet med marknadsföring ibland hamnat i skymundan. När han kom i kontakt med Fastighetsmedia ändrade han dock uppfattning.
För Povel Fagerström på besiktningsföretaget Eminenta har marknadsföring varit lite av en akilleshäl. Han har, precis som många andra företagare, hellre prioriterat arbetet med kärnverksamheten. Eminenta genomför statusbesiktningar av fastigheter samt upprättar underhållsplaner och energideklarationer och har över 20 års erfarenhet i branschen.
Tidigare har Eminenta framför allt marknadsfört sig genom saklig information om fastighetsförvaltning till de som efterfrågat deras tjänster men för två år sedan gjorde de en satsning för att marknadsföra företaget mot bostadsrättsföreningar. De valde att annonsera i Brf-mappen Mälardalen och året efter det i Storstockholm. De satsade också på e-postmarknadsföring och Facebook-kampanjer. Det första året gav marknadsföringen inte några synliga resultat men andra året fick de 15 nya jobb tack vare annonseringen.
“Marknadsföring har varit en akilleshäl.”
Povel Fagerström, Eminenta
Povel menar att kontakten med Fastighetsmedia har fungerat jättebra och att de är mycket tydliga i sin kommunikation. Han tycker att de erbjuder en bra paketering av tjänsterna och att arbetet med marknadsföringen känns professionellt. Eftersom marknadsföringen är så nischad mot en specifik målgrupp tycker Povel också att det är lätt att nå ut till kunderna.
“Det är en bra produktifiering. Jag ser att jag når ut till min marknad.”
Povel Fagerström, Eminenta
Om du vill annonsera, kontakta oss så berättar vi mer…